هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
درخواست روبين کازان به باشگاه ملوان رسيد
نوشته شده در دو شنبه 11 آذر 1392
بازدید : 667
نویسنده : Admin
http://fcmalavan48.com/wp-content/uploads/2013/07/255667_heroa.jpg
 
سعيد عزت‌اللهي بازيکن جوان تيم فوتبال ملوان بندرانزلي و پديده فصل گذشته ليگ برتر که در جام جهاني نوجوانان هم بازي‌هاي درخشاني از خود به نمايش گذاشت، با پيشنهاد رسمي باشگاه روبين کازان روبرو شد.

به گزارش تسنيم،پيش از اين مذاکراتي بين باشگاه روبين کازان و عزت‌اللهي انجام شده بود، اما اين مذاکرات به صورت رسمي و با باشگاه ملوان نبود و از اين رو طبق اعلام مسئولان ملوان، باشگاه روبين کازان امروز درخواست رسمي خود را براي جذب بازيکن جوان ملوان به اين باشگاه ارسال کرد.

روبين کازاني‌ها عزت‌اللهي را براي 3 فصل و به صورت قطعي مي‌خواهند که به همين منظور خواستار مذاکره رسمي با مسئولان باشگاه ملوان شده‌اند.

:: برچسب‌ها: سعید عزت اللهی , درخواست روبین کازان به انزلی رسید , پیشنهاد روبین کازان برای جذب عزت اللهی , سعید عزت اللهی پدیده ی لیگ برتر , عزت اللهی بازیکن تیم ملوان , ,



حق مس سونگون هم مثل شهرداری پایمال شد
نوشته شده در دو شنبه 11 آذر 1392
بازدید : 888
نویسنده : Admin

البدر بندر کنگ در ليگ دسته يک ماندني شد

راي کميته استيناف فدراسيون فوتبال درباره تجديدنظر خواهي باشگاه فرهنگي ورزشي البدر بندرکنگ و مهرکرج در رقابتهاي ليگ دسته دو فوتبال کشور، اعلام شد.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، متن کامل راي به شرح زير است:

http://upload.tehran98.com/images/qk6i7eor1q11owzi5s.png


:: موضوعات مرتبط: تراکتور , ,
:: برچسب‌ها: حق مس سونگون پایمال شد , مس سونگون و شهرداری تبریز به یک سرنوشت دچار شدند , البدر بندر کنگ در لیگ 1 ماندنی شد , ,



بازدید : 804
نویسنده : Admin
 
باشگاه تراکتورسازي و جاسم کرار به توافق اوليه رسيدند و مشکلي براي عضويت اين بازيکن در تيم تبريزي وجود ندارد.

به گزارش فارس،تنهاي مسئله اي که تا به امروز مانع از عقد قرار داد اين بازيکن با قرمزپوشان تبريزي شده است قرارداد کرار با باشگاه الطلبه بغداد است. اين تيم پنج بازي در ليگ عراق انجام داده و مسئولان الطلبه به هيچ وجه راضي به از دست دادن اين بازيکن نيستند.

مذاکرات با اين باشگاه براي صدور رضايت‌نامه انجام شده و اين مذاکرات به خوبي پيش رفته است. طي چند روز آينده تکليف قطعي اين بازيکن براي حضور در تبريز مشخص مي‌شود.

همچنين مديربرنامه هاي جاسم کرار با رد اين موضوع که گفته مي شد اين بازيکن در ايران شاکي خصوصي دارد و همين امر مانع از حضورش در تراکتورسازي شده است اعلام کرد اصلا چنين مسئله اي در ميان نيست.

به هر حال مسئولان تراکتورسازي با مدير برنامه هاي جاسم کرار به توافق اوليه رسيدند و در صورت رضايت باشگاه فعلي اين بازيکن او مشکلي براي پوشيدن پيراهن قرمزپوشان تبريزي ندارد.

کرار جاسم پيش از اين سابقه پوشيدن پيراهن تراکتورسازي و استقلال را در کارنامه دارد.

:: موضوعات مرتبط: تراکتور , ,
:: برچسب‌ها: جاسم کرار , تراکتورسازی تبریز , باشگاه عراقی مانعی جدید برای پیوستن کرار به تراکتور , ,



مارتین یول سرمربی اشکان دژاگه اخراج شد.
نوشته شده در دو شنبه 11 آذر 1392
بازدید : 662
نویسنده : Admin
مارتین یول - مارتین یول از فولهام اخراج شد
 
 
باشگاه فولهام اعلام کرد که بعد از شکست 3-0 روز گذشته مقابل وستهام، با مارتین قطع همکاری کرده
و در حال حاضر رنه موئلستین به عنوان سرمربی موقت فعالیت خواهد کرد.
 

:: موضوعات مرتبط: لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: مارتین یول , سرمربی تیم فولهام , سرمربی دژآگه اخراج شد , ,



بازدید : 683
نویسنده : Admin
دانیال داوری - حضور دانیال داوری با ورم دور چشم مقابل قهرمان آلمان و اروپا
 
نشریه کیکر در تازه‌ترین شماره خود که دوشنبه (امروز) منتشر شد، نکته‌ای را فاش کرد. این مجله از حضور دانیال داوری منجر به باخت 2 بر صفر شنبه در آلیانس‌آره‌نا در شرایطی که با آسیب‌دیدگی مواجه بوده،‌ خبر داد.

این نشریه نوشت: داوری از اواسط هفته گذشته درگیر مصدومیت ورم دور چشم بود. با این حال توانست در بازی با بایرن، ‌قهرمان بوندس‌لیگا به میدان رود.

کیکر افزود سنگربان ایرانی هم‌ اکنون  همچنان در حال مداوای این مصدومیت است.
 

:: موضوعات مرتبط: لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: دانیال داوری , حضور داوری مقابل بایرن , داوری با مصدومیت مقابل بایرن بازی کرد , جدیدترین شماره ی مجله ی کیکر , ,



تمجيد روزنامه هلندي از عليرضا جهانبخش
نوشته شده در دو شنبه 11 آذر 1392
بازدید : 747
نویسنده : Admin
http://www.varzesh11.com/images/news/alireza-jahanbakhsh-2013-6970.jpg
 
هفته‌ پانزدهم رقابت‌هاي ليگ هلند شب گذشته (يکشنبه) با چهار ديدار به پايان رسيد.

در يکي از اين ديدارها نايمخن که عليرضا جهانبخش را در ترکيب خود دارد، موفق شد با نتيجه‌ سه بر دو آلکمار را با نتيجه‌ سه بر دو شکست دهد.

عليرضا جهانبخش، مهاجم ايراني نايمخن در اين ديدار مرد اول تيمش بود و موفق شد دو بار گلزني کند و يک پاس گل نيز براي هم تيمي‌هايش فراهم کند.

رسانه‌هاي هلندي پس از درخشش عليرضا جهانبخش برابر آلکمار به تمجيد از بازي مهاجم جوان ايراني نايمخن پرداختند.

روزنامه RTL هلند با تمجيد از بازي جهانبخش نوشت: جهانبخش در طول 90 دقيقه‌ عملکرد بسيار خوبي از خود نشان داد. او به تنهايي براي پيروزي تيمش برابر آلکمار کافي بود. تيم نايمخن موفق شد با کمک جهانبخش به پيروزي مهمي دست يابد؛ بردي که مي‌تواند آنها را از منطقه خطر جدا کند.

عليرضا جهانبخش در دقيقه‌ هفت فرصت اين را داشت که اولين گل بازي را به ثمر برساند، اما او در صحنه‌ تک به تک توپ را به کنار دروازه‌ زد تا اين موقعيت از دست برود. اما بال راست ايراني نايمخن در دقيقه‌ 17 موفق شد پاس گل تيمش را براي مارنيک ورميجل فراهم کند.

در نيمه دوم اين بار عليرضا جهانبخش خود موفق شد عقب افتادگي تيمش را جبران کند و با زدن دو گل پيروزي ارزشمندي را براي تيمش به ارمغان آورد تا به عنوان بهترين بازيکن اين ديدار انتخاب شود.

:: موضوعات مرتبط: لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: ali reza jahanbakhsh , تمجید روزنامه ی هلندی , از عملکرد جهانبخش , 2 گل و یک پاس گل , ان ای سی , نایمخن هلند , ,



بازدید : 676
نویسنده : Admin
http://www4.pictures.zimbio.com/gi/Marcelo+Real+Madrid+CF+v+Malaga+CF+La+Liga+1gFNnlclV3Zl.jpg
 
مارسلو به تمجيد از هت‌تريک گرت بيل در ديدار مقابل وايادوليد پرداخت اما اعلام کرد که نبايد بازيکن ولزي را با رونالدو مقايسه کرد.

وي اظهار داشت: نمي‌توانيد بيل و رونالدو را با هم مقايسه کنيد. کريستيانو بهتر از هر بازيکني است و همه در تيم اين را مي‌دانند. بيل هم بازيکن بزرگي است و در مسير درستي قرار گرفته است.

مارسلو خاطرنشان کرد: همه بازي‌ها بسيار سخت هستند و وايادوليد تيم بزرگي دارد. آنها در شروع مسابقه نمي‌گذاشتند بازي خودمان را انجام دهيم اما به خوبي در خط دفاعي عمل کرديم و در خط حمله بسيار بهتر از آن بوديم.

بازيکن برزيلي رئال مادريد افزود: اولين هدف ما کسب نتيجه است؛ اينکه چه خوب بازي کنيم و چه بد، هميشه برنده باشيم. پس از آن ارائه نمايش زيبا براي هواداران که در چند بازي اخير در اين مورد بسيار خوب عمل کرديم. همچنين مي‌خواهيم دروازه‌ تيم را بسته نگه داريم که برايمان بسيار مهم است.

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: مارسلو , نمیتوان بیل را با رونالدو مقایسه کرد , تمجید از هت تریک بیل , وایادولید , کریستیانو بهتر از هر بازیکنی است , ,



نخستين شکست فصل بارسلونا مقابل بيلبائو
نوشته شده در دو شنبه 11 آذر 1392
بازدید : 684
نویسنده : Admin
http://www.insidespanishfootball.com/wp-content/uploads/2013/12/Athletic-Club-Bilbao-vs.-Barcelona-XI.jpg
 
در يک ديدار حساس از هفته پانزدهم لاليگا اسپانيا، تيم فوتبال بارسلونا صدرنشين فعلي لاليگا، در خانه اتلتيک بيلبائو به مصاف اين تيم رفت.

اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود اتلتيک بيلبائو به پايان رسيد.

مونياين در دقيقه 70 موفق شد اتلتيک بيلبائو را در سن مامس يک بر صفر پيش اندازد تا کار بارسلونا بيش از پيش سخت‌تر شود. در نهايت اين ديدار با همان نتيجه يک بر صفر به سود بيلبائو به پايان رسيد.

اين نخستين شکست بارسلونا در رقابت‌هاي اين فصل لاليگا محسوب مي‌شد.

بارسلونا با اين شکست در امتياز 40 باقي ماند و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتيکو مادريد در صدر جدول باقي ماند. بيلبائو نيز با اين پيروزي 29 امتيازي شد و به رده چهارم جدول رده بندي صعود کرد.

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: شکست بارسلونا , اولین شکست فصل بارسلونا , ناکامی یاران مسی , شکسا بارسلونا برابر بیلبائو , ,



سفر به برزیل چقدر آب می‌خورد؟
نوشته شده در دو شنبه 11 آذر 1392
بازدید : 679
نویسنده : Admin
کشور برزیل - سفر به برزیل چقدر آب می‌خورد؟
 
 عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تشریح شرایط سفر علاقمندان به تماشای بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل، اظهار کرد: فعلا مهم قرعه‌کشی این بازی‌هاست که ببینم چه شرایطی برای تیم ایران و به دنبال آن علاقمندان سفر به برزیل بوجود می‌آید. بحث‌هایی درباره سیدبندی این رقابت‌ها وجود دارد اما به نظر من تیم ایران در سید چهارم جام جهانی قرار می‌گیرد.
 

:: برچسب‌ها: سفر به برزیل , هزینه های سفر به برزیل , سفر به برزیل چقدر آب میخورد , تماشای مسابقات جام جهانی از نزدیک , ,



بازدید : 679
نویسنده : Admin
اشکان دژاگه - دژاگه یکی از پنج بازیکن کمتر شناخته شده در جام جهانی از دید «تلگراف»
 
تیم ملی ایران یکی از تیم‌های راه یافته به بیستمین دوره جام جهانی است که تابستان آینده حضور در بزرگ‌ترین گردهمایی فوتبالی جهان را تجربه خواهد کرد.

روزنامه‌ "تلگراف" چاپ انگلیس درباره بازیکنان لیگ برتر انگلیس که سال آینده حضور در جام جهانی را تجربه خواهند کرد، پنج بازیکن کمتر شناخته شده را معرفی کرد که تابستان آینده به همراه تیم‌های ملی‌شان در جام جهانی حضور خواهند داشت که یکی از این بازیکنان اشکان دژاگه، بازیکن ایرانی فولهام است.

تلگراف درباره اشکان دژاگه نوشته است: اشکان دژاگه که تیم ملی امید آلمان را همراهی کرده بود، تصمیم گرفت که تیم ملی بزرگسالان ایران را انتخاب کند تا به این ترتیب شانس حضور در جام جهانی را داشته باشد. او در این فصل تنها دو بازی ثابت برای فولهام به میدان رفت، اما فصل گذشته پس از انتقال از ولفسبورگ به فولهام در ترکیب ثابت این تیم حضور داشت.

به نقل از تلگراف پنج بازیکن کمتر شناخته شده لیگ برتر انگلیس که در جام جهانی حضور دارند به این شرح است:

1- اشکان دژاگه ، 27 ساله

باشگاه: فولهام

کشور: ایران

2- آدلن گوئدیورا ، 28 ساله

باشگاه : کریستال پالاس

کشور: الجزایر

3- دیگو لوگانو ، 33 ساله

باشگاه: وست بروم

کشور: اروگوئه

4- برایان اوویدو ، 23 ساله

باشگاه : اورتون

کشور: کاستاریکا

5- برک شا ، 23 ساله

باشگاه : استوک سیتی

کشور: آمریکا
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: ashkan , dejagah , اشکان دژاگه , بازیکن تیم فولهام انگلیس , یکب از بازیکنان کمتر شناخته شده در جام جهانی , از دید تلگراف , ,



تعداد صفحات : 61