هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
استاندارد ليژ از جام حذفي بلژيک کنار رفت
نوشته شده در پنج شنبه 14 آذر 1392
بازدید : 2171
نویسنده : Admin
http://www.martboy.ir/aks/ghochi_0.jpg
 
در ادامه رقابت‌هاي جام حذفي بلژيک، تيم فوتبال استاندارد ليژ بلژيک که رضا قوچان نژاد بازیکن تیم ملی ایران را در اختیار دارد ميهمان سرکل بود و مقابل ميزبان خود با نتيجه يک بر صفر شکست خورد.

به گزارش فارس،تک گل اين مسابقه را اسمولدرز در دقيقه 85 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.

:: برچسب‌ها: رضا قوچان نژاد , استانارد لیژ بلژیک , حذف استاندارد لیژ از جام حذفی بلژیک , ,



بازدید : 2106
نویسنده : Admin
http://www.footballiran.ir/Content/1392/07/07/image/2-1-2013929131015.jpg
 
فريدون اصفهانيان درباره عملکرد داوران در هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال اظهار کرد: در اين هفته اشتباه‌هايي داشتيم اما در مجموع عملکرد داوران را مثبت ارزيابي مي‌کنم. البته نبايد تصور کنيم که نظر کارشناساني که به تلويزيون مي‌آيند هميشه صحيح است چون زاويه دوربين و ديد کارشناسي تلويزيون با آنچه داور مي‌بيند، متفاوت است.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: کميته داوران در صحنه‌هايي که در تصوير تلويزيوني يا فيلم بازي روشن و واضح نيستند، طرح داور را مي‌گيرد. البته اشکالي ندارد که پرسپوليس از جهانبازي شکايت کرده است. ما به اين شکايت رسيدگي مي‌کنيم.

اصفهانيان همچنين گفت: پرونده قهرماني کاملا بررسي شده و تحقيق‌هاي لازم انجام شده است. اين پرونده اکنون در اختيار کميته انضباطي است تا راي لازم براي آن صادر شود.

رييس کميته داوران فدراسيون فوتبال در پايان گفت: از صداوسيما تشکر مي‌کنم که عملکرد داوران ليگ برتر و ليگ يک را آناليز مي‌کند ولي از آنها مي‌خواهم که امکانات خود را بيشتر کنند تا براي بررسي صحنه‌هاي داوري بشود از چند زاويه به صحنه‌ها نگاه کرد و تصميم درستي گرفت. تصميم‌گيري درباره يک اتفاق داوري آن هم از يک زاويه تصوير، چندان منطقي نيست.

:: برچسب‌ها: فریدون اصفهانیان , اشکالی ندارد که پرسپولیس از جهانبازی شکایت کرده , کمیته ی داوران , دپارتمان داوری , نظر کارشناسان تلویزیونی مهم نیست , ,



صحبت‌هاي جنجالي یورگن کلوپ عليه فيفا
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 2027
نویسنده : Admin
http://www.foxsportsasia.com/servlet/file/Juergen+Klopp,+head+coach+of+Dortmund.jpg?ITEM_ENT_ID=948788&ITEM_VERSION=1&COLLSPEC_ENT_ID=10

يورگن کلوپ که هميشه به «رک‌گويي» در بين مربيان مشهور است،‌ از اينکه فيفا به طور غير مستقيم از سوئيس جانبداري کرده و تيم ملي اين کشور را در سيد يک قرار داده، ناراحت است.


:: برچسب‌ها: یورگن کلوپ , سرمربی دورتمند , صحبت های جنجالی کلوپ , علیه فیفا و بلاتر , ,



رونالدو: پلاتيني حرف هایش را به شوخی نزده است
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 2059
نویسنده : Admin
http://wallzpop.com/wp-content/uploads/Cristiano-Ronaldo-2013.jpg
 
کريستيانو رونالدو به خاطر اينکه فکر مي‌کند ميشل پلاتيني قصد برانگيختن خشم وي را داشته است تهديد کرده در مراسم اهداي توپ طلا شرکت نخواهد کرد.

پلاتيني چندي پيش به شوخي اعلام کرده بود مهلت راي گيري در سايت فيفا براي انتخاب بهترين‌ها به اين دليل تمديد شده که رونالدو راي بيشتري بياورد اما ستاره پرتغالي نيز در واکنش گفته که رييس يوفا اين حرف را به شوخي نزده و آن را به شکلي جدي به زبان آورده است.

البته رونالدو هيچ پاسخي به پلاتيني نداده اما تهديد کرده در مراسم 13 ژانويه (23 دي) که در زوريخ براي انتخاب بهترين بازيکن فوتبال دنيا برگزار خواهد شد شرکت نمي‌کند.

رونالدو در اين زمينه گفت: فکر مي‌کنم پلاتيني با اين حرف‌ها قصد تحريک کردن يا عصباني کردن من را داشته است. به هيچ وجه پاسخ او را نمي‌دهم اما ممکن است در روزي که قرار است جايزه بهترين‌ بازيکن داده شود در زوريخ باشم، شايد هم نباشم.

گفتني است رونالدو در دو ديدار اخير رئال مادريد به دليل آسيب ديدگي شرکت نکرده است. البته او در 18 ديدار پيشين اين تيم در کليه رقابت‌ها به شکل ثابت براي رئال به ميدان رفته بود.

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: cris ronaldo 2013 , واکنش رونالدو به صحبت های پلاتینی , تمسخر رونالدو توسط پلاتینی , دلیل افزایش زمان رای گیری بهترین بازیکنان جهان , ,



اسامي 20 مدافع برتر جهان اعلام شد
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 2215
نویسنده : Admin

 

http://www.safp.ch/var/ezflow_site/storage/images/safp-membercard-angebote/hauptleistungen-fuer-mitglieder/safp-fifpro/6587-4-ger-DE/SAFP-FIFPro_billboard.png

 

 

فيف‌پرو، اتحاديه بين‌المللي فوتباليست‌هاي جهان و فيفا، امروز (چهارشنبه) نام 20 مدافع برتر جهان که 4 نفر آنها براي حضور در خط دفاع تيم منتخب فيفا در سال 2013 برگزيده مي‌شوند، اعلام کرد.


:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: fifpro , world players union , فیف پرو , لیست برترین مدافعان دنیا , 20 مدافع برتر دنیا , best defence of the world , ,



حرکت عقرب وحید طالب لو در تمرینات راه آهن
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 4327
نویسنده : Admin

 http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user1/news/thumbnail/83f69867ec9dfee96cfc292078238f2a56e504dc.jpg

 

 

وحید طالب لو دروازه بان سابق استقلال و حال حاضر راه آهن سورینت در تمرینات این تیم حرکت عقرب معروف هیگوئیتا را به نمایش گذاشت.


:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: وحید طالب لو , دروازه بان سابق استقلال تهران , نمایش حرکت عقرب , در تمرینات راه آهن , حرکت عقرب از وحید طالب لو , ,



40 ميليون دلار پاداش قهرمان جام‌جهاني 2014
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 2128
نویسنده : Admin

 

فيفا همزمان با مشخص کردن نحوه قرار گفتن تيم‌ها در چهار گلدان و رونمايي از توپ رسمي اين بازي ها ميزان پاداش تيم ها را نيز مشخص کرد.


:: برچسب‌ها: پاداش قهرمان , جایزه ی تیم قهرمان , پاداش قهرمانی در جام جهانی , مشخص شدن پاداش تیم های حاضر در جام جهانی , ,



ونگر خريد بازيکن پيشين ميلان را رد کرد
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 2006
نویسنده : Admin

http://www.herald.co.zw/wp-content/uploads/2013/08/wenger-1.jpg

 

پس از آنکه صحبت‌هاي زيادي در مورد خريد الکساندر پاتو و آلوارو موراتا توسط باشگاه آرسنال منتشر شد، سرمربي اين تيم به صحبت در اين مورد پرداخت.

آرسن ونگر در اين خصوص گفت: اين خبرها به هيچ وجه صحت ندارند. اين تمام چيزي است که در اين مورد مي‌توانم بگويم. هيچ ارتباطي با اين بازيکنان برقرار نشده است. نگران حضور بازيکن جديد در تيمم نيستم. ما در نقل و انتقال‌هاي تابستاني يحيي سانوگو را به تيم اضافه کرديم که در ماه ژانويه آسيب ديدگي را پشت سر گذاشته و مي‌تواند برايمان به ميدان برود. او مي‌تواند در بخش دوم فصل براي تيم به ميدان رفته و به ما کمک کند.

گفتني است پاتو که تا سال گذشته در ميلان بازي مي‌کرد اکنون در کورينتيانس برزيل توپ مي‌زند به دنبال بازگشت به سطح اول فوتبال اروپا است. موراتا نيز که محصول آکادمي رئال مادريد است، دو فصل است که به تيم نخست راه يافته و نمايش بسيار خوبي هم در ترکيب اين تيم ارائه مي‌کند.


:: برچسب‌ها: آرسن ونگر , جذب پاتو , خرید جدید آرسنال , تکذیب خبر , جذب مهاجم سابق میلان , ,



بيت آشور قراردادش را تمديد نکرده است
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 2155
نویسنده : Admin
http://news.xinhuanet.com/english/photo/2012-07/23/131732807_11n.jpg
 
به گزارش اوج و به نقل از سايت mlssoccer، قرارداد استيون بيت آشور مدافع راست تيم سن خوزه و تيم ملي ايران با اين باشگاه به پايان رسيده و وضعيت او براي ادامه همکاري با اين باشگاه در هاله اي از ابهام قرار گرفته است.

جان دويل مدير باشگاه سن خوزه درباره اين موضوع گفت: قرارداد يک يا دو بازيکن تيم ما به پايان رسيده و ما اميدوار به ادامه همکاري با اين بازيکنان هستيم اما هنوز معلوم نيست که آنها دوست دارند کماکان در سن خوزه بمانند يا نه. فکر مي کنم آنها هم منتظر اتفاقات روزهاي آينده هستند.

:: موضوعات مرتبط: لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: بیت آشور , بیت آشور قراردادش را تمدید نکرد , مهرداد بیت آشور بازیکن ایرانی تیم سن خوزه , ,



بازدید : 2068
نویسنده : Admin
هاشم بیک‌زاده - هاشم بیک‌زاده: علاقمندم در جام جهانی مقابل مسی بازی کنم
 
به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، هاشم بیک‌زاده در مورد شرایط خود اظهار داشت: خوشبختانه پس از رفع مصدومیتم شرایط خوبی دارم. البته یک مقدار به زمان احتیاج دارم تا بتوانم به شرایط آرمانی برسم و فکر می‌کنم این اتفاق با یکی، دو بازی میسر شود.
 

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: هاشم بیگ زاده , علاقمندم با مسی رو در رو شوم , بیگ زاده : دوسدارم مقابل مسی بازی کنم , ,



تعداد صفحات : 61