هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گرت بيل: رئال بهترين باشگاه دنياست
نوشته شده در شنبه 9 آذر 1392
بازدید : 698
نویسنده : Admin
http://ilwareed.com/wp-content/uploads/2013/09/ronaldo.jpg
 
اين ستاره ولزي در تابستان گذشته با انتقالي 100 ميليون يورويي از تاتنهام به رئال پيوست و تاکيد کرد که از اين انتقال اصلا پشيمان نيست.

به گزارش گل، بيل به سايت اختصاصي باشگاه رئال مادريد گفت:" به نظر من، رئال بهترين تيم دنياست. ما بهترين بازيکنان را داريم و همچنين بهترين ورزشگاه را؛ همه چيز در باشگاه عالي است.

مي خواهم با رئال به جام هاي زيادي برسم. اين بهترين تيمي است که يک بازيکن مي تواند در آن بازي کند. اميدوارم بتوانم سال هاي زيادي در اين باشگاه بمانم، جام هاي زيادي ببرم و به همه نشان بدهم که ما باشگاه هاي بزرگي هستيم که هميشه براي پيروزي مي جنگيم.

مي خواهم به تيم کمک کنم، بهترين بازي هايم را در زمين به نمايش بگذارم و به جام ها و قهرماني هاي زيادي برسم که هدف همه آنهايي است که در اين باشگاه هستند.

من از همه چيز راضي هستم. همه چيز خوب پيش مي رود و اميدوارم همه چيز به همين شکل ادامه پيدا کند."

بيل همچنين کريس رونالدو را مورد ستايش قرار داد و گفت:" به نظر من، رونالدو بهترين بازيکن دنياست. او اين فصل نشان داد که بازيکن فوق العاده اي است. او اين کار را در شرايط تحت فشار مانند ديدار مقابل سوئد انجام داد. او با فاصله بهترين است و اين را در هر ديدار نشان مي دهد."

بيل در 12 ديداري که اين فصل در همه رقابت ها براي رئال انجام داد، 6 گل به ثمر رساند. 


:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: گرت , گرث بیل , رئال مادرید , بیل:رئال بهترین باشگاه دنیاست , ,



بازدید : 587
نویسنده : Admin

 جواد نکونام در پايان ديدار استقلال و گسترش فولاد تبريز گفت: واقعاً در اين ديدار خسته بودم که به ميدان نرفتم. اين احتمال را مي‌دادم که اگر به ميدان بروم دچار مصدوميت شوم.

به گزارش تسنيم، وي در پاسخ به اين پرسش که هفته گذشته در ميکسدزون وقتي از شما درباره لابي براي جايزه مرد سال فوتبال آسيا سوال شد، گفتيد که خيلي اين موضوع تاثيري ندارد اما ديده شد که اين لابي اثر زيادي بر انتخاب بهترين‌ها داشت، گفت: به نظر من ايران بايد امسال 3 جايزه مي‌برد، بهترين تيم فوتبال آسيا، بهترين فدراسيون و بهترين بازيکن. شايد در گذشته با ارفاق بهترين فدراسيون آسيا شديم اما در اين دوره قطعا شايستگي‌اش را داشتيم که به اين عنوان دست پيدا کنيم.


:: برچسب‌ها: جواد نکونام , ایران باید در سه بخش عنوان بهترین را کسب میکرد , حرفهای قلعه نوعی به من آرامش داد , ,



کرانچار: امروز گلزن نداشتيم
نوشته شده در شنبه 9 آذر 1392
بازدید : 627
نویسنده : Admin

http://www.bultannews.com/files/fa/news/1392/2/23/164309_722.jpg

زلاتکو کرانچار پس از تساوي بدون گل تيمش مقابل فولاد خوزستان گفت: فکر مي‌کنم دو تيم انتظارات را برآورده کردند اما گل نزدند. هر دو تيم موقعيت گلزني داشتند.

به گزارش فارس، وي افزود: نظم تاکتيکي دو تيم با يکديگر همخواني داشت و به دليل ترس از شکست خوردن مسابقه برنده‌اي نداشت. ما کمي از حريف بهتر بوديم و کنترل مسابقه را در دست داشتيم. ضربه محمد غلامي مي‌توانست ما را به 3 امتياز برساند اما اين اتفاق نيفتاد.

کرانچار تأکيد کرد: امروز گلزن نداشتيم. 4 بازيکن اصلي ما کنارمان نبودند و در کل از نتيجه راضي هستيم. بهتر از نتيجه بازي خوب علي کريمي من را خوشحال کردم. از تيمم راضي هستم و از عملکرد جوانمردانه فولاد نيز تشکر مي‌کنم.

سرمربي سپاهان در مورد وضعيت آرش افشين عنوان کرد: او بايد تلاش خود را انجام دهد تا يک بازيکن ايده‌آل شود.


:: برچسب‌ها: زلاتکو , کرانچار , سرمربی , سپاهان اصفهان , تساوی بدون گل , بازی با فولاد , ,



فرکي: سپاهان دوست نداشت گل بخورد
نوشته شده در شنبه 8 آذر 1392
بازدید : 736
نویسنده : Admin

http://static.goal.com/311500/311514_heroa.jpg

حسين فرکي پس از تساوي بدون گل مقابل سپاهان گفت: بازي جذاب و تماشاگرپسندي نبود. سپاهان دوست نداشت گل بخورد و به همين خاطر يک بازي بسته را ارائه مي‌کرد. مي‌خواستيم مسابقه را ببريم اما نشد. تعطيلات نيم فصل و عدم برگزاري مسابقات خلاءاي در آماده شدن تيم به وجود آيد.

به گزارش فارس، وي افزود: از نتيجه بازي راضي هستيم. به هر حال نتوانستيم مقابل سپاهان از موقعيت‌هاي به وجود آمده استفاده کنيم.  اين مسابقه اولين ديدار تدارکاتي خود مي‌دانم.


:: موضوعات مرتبط: سپاهان , ,
:: برچسب‌ها: حسین فرکی , سرمربی , فولاد خوزستان , سپاهان اصفهان , ,



اسدي: زود‌وخورد هم شيريني فوتبال است
نوشته شده در جمعه 8 آذر 1392
بازدید : 880
نویسنده : Admin

مرتضي اسدي پس از پيروزي تيمش مقابل پرسپوليس در مورد اينکه پرسپوليسي‌ها اعتقاد داشتند دروازه‌بان تراکتورسازي وقت‌کشي مي‌کرد، عنوان کرد: اين مسئله درست نيست، در نيمه اول هنگامي که روي دروازه پرسپوليس فشار مي‌آورديم دروازه‌بان اين تيم خود را زمين زد و در بازي وقفه ايجاد کرد.

وي در مورد درگيري‌اش با سيد جلال حسيني، عنوان کرد: او نسبت به عملکرد ما معترض بود و ما اعتقاد داشتيم که آنها عملکرد خوبي نداشتند.

اسدي در مورد اينکه زد و خوردي هم بين آنها انجام شد، اظهارداشت: اين مسئله نيز جزء شيريني کار بود.


:: موضوعات مرتبط: پرسپولیس , تراکتور , ,
:: برچسب‌ها: مرتضی اسدی , اسدی تورک اوغلی , زد و خورد اسدی و جلال حسینی , شیرینی فوتبال , تراختور , پرسپولیس , تراکتور , پیروزی , پیروزی تراکتور با گل انصاریفرد , ,



بازدید : 842
نویسنده : Admin

http://www.gol.ir/files/news/1380554691.jpg

کريم انصاري‌فرد پس از پيروزي يک بر صفر تيمش مقابل پرسپوليس در مورد انتقادهايي که پرسپوليسي‌ها به خاطر رفتارش مي‌کردند، گفت: اين مسئله درست نيست و در فوتبال اين برخوردها وجود دارد.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه آيا از پرسپوليس ناراحت است، خاطرنشان کرد: هرچه بود تمام شد، اميدوارم پرسپوليس و تراکتورسازي در ادامه همينطور موفق باشند، با هيچ کسي مشکلي ندارم و مسئله خاصي نيست، اين درگيريها درون زمين طبيعي است با همه رفيق هستم و مشکلي ندارم.

مهاجم تراکتورسازي در مورد اينکه علي دايي اعلام کرده او به بازيکنان توهين کرده است، اظهارداشت: اگر من توهيني به کسي کرده باشم فوتبال را مي‌بوسم و کنار مي‌گذارم، دست روي قرآن مي‌گذارم به کسي بي احترامي نکرده‌ام و سيد جلال حسيني به من بي احترامي کرد.


:: موضوعات مرتبط: پرسپولیس , تراکتور , ,
:: برچسب‌ها: کریم انصاریفرد , سید جلال حسینی , انصاریفرد در تراختور , حسینی به من بی احترامی کرد , علی دائی , پرسپولیس تراکتور , ,



بازدید : 622
نویسنده : Admin

 

http://www.face2face.ir/_images/_AlbumPhoto/59/7365.View.jpg

ایان فایف مدافع استرالیایی مس کرمان هم مثل ما ایرانی ها هشت آذر 1376 را با تمامی جزئیاتش به یاد می آورد.

سایت گل- گذشت 16 سال از هشتم آذر 1376 هم نتوانسته خاطره حماسه ملبورن را در ذهن ایرانی ها پاک کند. در شرایطی که در این روزها حماسه سازان ملورن برای چندمین بار خاطرات خود را از بازی تاریخی ورزشگاه "ملبورن کریکت گراند" تعریف می کنند خواندن خاطره یک استرالیایی هم از آن بازی قطعا جالب است."ایان فایف" تنها استرالیایی شاغل در لیگ ایران است. مدافع 31 ساله مس کرمان در هنگام بازی ایران –استرالیا در سال 1997 یک نوجوان 15 ساله بود. او به خوبی آن روز را در ذهن دارد. یک خاطره تلخ و فراموش نشدنی.روایت فایف از هشتم آذر 1376 قطعا خواندنی است.
 

 


:: برچسب‌ها: ایان فایف , eian faiev , faief , بازیکن استرالیائی , مس کرمان , سالروز حماسه ی ملبورن , ,



تراکتورسازی ۱-۰ پرسپولیس
نوشته شده در جمعه 8 آذر 1392
بازدید : 818
نویسنده : Admin

نیم فصل دوم لیگ برتر با انجام شش دیدار همزمان از ساعت 15 امروز پیگیری شد که در یکی از حساس‌ترین مسابقات تیم تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز  و در حضور بیش از 40 هزار تماشاگر به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید تا این تیم به طور موقت صدرنشین لیگ برتر شود.

کریم انصاری‌فرد در دقیقه 41  گل تراکتورسازی را به ثمر رساند. مهاجم تراکتورسازی از فرصتی که روی یک کرنر ارسالی نصیبش شد با یک ضربه آرام دروازه پرسپولیس را باز کرد.

در دقیقه 70 مسابقه شوت محسن مسلمان به تیرک عمودی دروازه‌ تراکتورسازی خورد.

یدالله جهانبازی داور مسابقه به کریم انصاری فرد و مهدی کیانی و حامد لک از تراکتورسازی و حمید علی‌عسگر از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این شکست صدر جدول را از دست داد و در حال حاضر با 27 امتیاز به رده پنجم سقوط کرد و فولاد خوزستان به رده دوم رسید و تراکتورسازی هم با 29 امتیاز صدرنشین لیگ برتر شد.

آخرین دیدار هفته شانزدهم بین استقلال و گسترش فولاد تبریز از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود که استقلال در صورت پیروزی در آن بازی آبی‌پوشان تهرانی صدرنشین خواهند شد و جای تراکتورسازی را می‌گیرند مگر اینکه گسترش فولاد تبریز بتواند از استقلال امتیاز بگیرد و تراکتورسازی را در صدر جدول نگه دارد.

ترکیب تراکتورسازی:

حامد لک، میلاد فخرالدینی، مرتضی اسدی، فرشید طالبی، مهدی کیانی، مهدی کریمیان، میثم بائو( از دقیقه 70 علی کریمی) ، فرشاد احمدزاده،( از دقیقه 88 سعید آقایی) مسعود ابراهیم زاده، سعید دقیقی( از دقیقه 75 جواد کاظمیان) و کریم انصاری فرد.


:: موضوعات مرتبط: پرسپولیس , تراکتور , ,
:: برچسب‌ها: تراکتورسازی , تراختور , پیروزی تراکتور برابر پرسپولیس , تراختور یک پرسپولیس صفر , کریم انصاریفرد , ,



گزارش CNN از ديدار پرسپوليس - ميلان
نوشته شده در جمعه 8 آذر 1392
بازدید : 528
نویسنده : Admin

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news_albums/266941/7741/resized/resized_448460_852.jpg

به نقل از فارس و به گزارش CNN، درست زماني که رابطه ايران و غرب پس از توافقنامه تاريخي با آمريکا بر سر مسايل انرژي هسته‌اي رو به بهبود است،‌ فوتبال اين کشور نيز براي آب کردن يخ‌ها نقشي را به عهده گرفته است.


:: برچسب‌ها: گزارش CNN , گزارش خبرگزاری های اروپایی از دیدار پرسپولیس میلان , ,



بازدید : 572
نویسنده : Admin
http://bahseazad.ir/wp-content/uploads/IMG231458132.jpg
 
کريم باقري در مراسم تجليل از بازيکنان آذري زبان حماسه ملي اظهار داشت: ابتدا از باشگاه دبيري و شخص آقاي دبيري تشکر مي‌کنم که به ورزشکاران آذربايجاني بها دادند. به نظرم بازي کردن راحت‌تر از سخنراني در مجالس است.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: در حماسه ملبورن 98 همه بينندگان استرس داشتند اما ما فقط به فکر موفقيت بوديم وقتي ما گل اول را به ثمر رسانديم توانستيم اين حماسه را به وجود آوريم. زماني که از استراليا بازگشتيم تمام اتفاقات را پيگيري کرديم. خوشحالم که بار ديگر در چنين مراسمي شرکت مي‌کنم و ياد آن روزها گرامي داشته مي‌شود.


:: برچسب‌ها: کریم باقری , حماسه ملبورن , آذری زبانان حاضر در حماسه ی ملبورن , تقدیر از آذری زبانان , ,



تعداد صفحات : 61