هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 634
نویسنده : Admin
 
تيم فوتبال استاندارد ليژ بلژيک پنج‌شنبه شب در دور برگشت از مرحله گروهي ليگ اروپا و در گروه C اين رقابت‌ها 2 بر يک مغلوب ازبرگ دانمارک شد. در اين ديدار رضا قوچان‌نژاد که از ابتداي بازي در ميدان بود در دقيقه 67 جاي خود را به ميچي باتشوايي داد اما مهاجم ايراني‌ استاندارد انتظار دارد مدت زمان بيشتري به او بازي برسد.

به گزارش تسنيم، به نقل از سايت «voetbalkrant.com» هلند، رضا قوچان‌نژاد که سال گذشته از تيم سن‌ترويدن بلژيک به استاندار ليژ پيوست هرگز نتوانست در تيم جديدش توانايي‌هاي واقعي‌اش را به نمايش بگذارد. با نزديک شدن به جام‌جهاني 2014 برزيل مهاجم ايراني استاندارد مي‌خواهد فرصت بيشتري براي بازي پيدا کند تا شانس حضور در ترکيب تيم ملي در اين تورنمنت معتبر را از دست ندهد.

گوچي که از وضعيتش در استاندارد راضي نيست، گفت: مي‌خواهم بيشتر در پست مهاجم بازي کنم چون نمي‌خواهم با بازي نکردن براي تيم باشگاهي‌ام شانس حضور در ترکيب ايران در جام‌جهاني 2014 برزيل را از دست بدهم. در ماه ژانويه وضعيتم در اين باشگاه را مورد بررسي قرار خواهم داد تا به نتيجه‌ لازم برسم.

مهاجم 26 ساله کشورمان 10 بازي ملي و 8 گل‌زده در کارنامه‌اش دارد. قوچان‌نژاد در اين فصل همچنين در 8 بازي از رقابت‌هاي مختلف براي ليژ به ميدان رفته و 2 گل هم به ثمر رساند.

:: برچسب‌ها: رضا قوچان نژآد , نمیخواهم جام جهانی را از دست بدهم , لیگ اروپا , استاندارد لیژ , ازبرگ دانمارک , سن ترویدن بلژیک , گوچی , پست مهاجم , ,



يک باشگاه برزيلي خواهان بازيکن ملوان شد
نوشته شده در شنبه 9 آذر 1392
بازدید : 664
نویسنده : Admin
http://fcmalavan48.com/wp-content/uploads/2013/07/255667_heroa.jpg
 
 
صادق درودگر مديرعامل باشگاه ملوان اظهار داشت: تيم اتلتيکو پارانانسي برزيل که در ليگ رده دوم اين کشور حضور دارد

به جز پيشنهاد مالي براي جذب سعيد عزت‌اللهي بازيکن ملوان پيشنهادهاي زير را هم ارائه کرده است:


:: موضوعات مرتبط: لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: سعید عزت اللهی , پیشنهاد یک تیم برزیلی به عزت اللهی , سعید عزت اللهی پدیده ی لیگ برتر , لژیونر جدید , ,



توقف الأهلي در حضور جباري
نوشته شده در شنبه 9 آذر 1392
بازدید : 856
نویسنده : Admin
http://cdn3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00945371.jpg
 
هفته دهم رقابت‌هاي ليگ ستارگان قطر با انجام سه ديدار آغاز شد که در مهمترين آنها الأهلي که مجتبي جباري را در اختيار دارد با تساوي دو بر دو برابر الخور متوقف شد.

براي الأهلي در اين ديدار خانگي دياکو و وليد حمزه گلزني کردند. مجتبي جباري که در ديدار قبلي الأهلي به خاطر آسيب ديدگي در همان نيمه نخست تعويض شده بود در اين ديدار در ترکيب اصلي تيمش به ميدان رفت اما روي هيچ کدام از گلها تاثير نگذاشت. او 90 دقيقه براي الأهلي در اين ديدار بازي کرد.

الأهلي با اين تساوي 12 امتيازي شد و موقتا به رده هشتم جدول رده‌بندي صعود کرد.

در ديگر ديدار حساس الجيش صدرنشين موفق شد با نتيجه دو بر يک تيم پرستاره الغرافه را شکست دهد و با 24 امتياز به صدرنشيني خود در جدول رده‌بندي تداوم بخشد.

در ديگر ديدار برگزار شده جدال ام صلال با الخريطيات برنده‌اي نداشت و بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

:: موضوعات مرتبط: لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: mojtaba jabari , مجتبی جباری , توقف الاهلی در حضور جباری , الاهلی قطر , لژیونرها , ,



بازدید : 734
نویسنده : Admin

 

اينتراخت براونشوايگ در ديداري حساس در بوندسليگا آلمان به ديدار بايرن‌مونيخ صدر‌نشين مي رود.

سايت کيکر در گزارشي پيش از بازي براونشوايگ و بايرن‌مونيخ نام دروازه‌بان ايراني را در فهرست 11 بازيکن تيمش براي بازي با بايرن‌مونيخ قرار داد.

ماريان پتکوويچ که در چند هفته گذشته به دليل مصدوميت دور از ترکيب اصلي تيمش قرار داشت، دروازه بان ذخيره برانشوآيگ در اين ديدار خواهد بود.

:: موضوعات مرتبط: لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: دانیل داوری , بوندس لیگا , داوری برابر شاگردان گواردیولا , آینتراخت برانشوایگ , بایرن مونیخ , لیگ آلمان , ,



شجاعي: مي‌خواهم در لاس‌پالماس بمانم
نوشته شده در شنبه 9 آذر 1392
بازدید : 735
نویسنده : Admin
http://www.udlaspalmas.es/image/journal/article?img_id=6258895&t=1385769240131
 
هافبک ايراني سابق اوساسونا در آغاز فصل جديد با جدايي از پامپلونا به لاس پالماس در ليگ دسته دو اسپانيا پيوست.

مسعود شجاعي در گفتگو با روزنامه محلي لاس‌پالماس درباره حضور در اين تيم گفت: از بودن در لاس پالماس خيلي خوشحالم . دوست دارم در اين تيم بمانم. نمي‌دانم چه تيم هايي براي فصل بعد به من پيشنهاد مي دهند اما چيزي که مي توانم بگويم اين است که در لاس پالماس خوشحال هستم و دوست دارم در اين تيم بمانم. مي خواهم تمام تمرکز خودم را روي موفقيت لاس‌پالماس بگذارم و به هيچ چيز ديگري فکر نخواهم کرد.

شجاعي درباره بازي آينده تيمش را رئال ساراگوسا گفت: بازي بسيار سختي در پيش داريم اما در شرايط خيلي خوبي قرار داريم و اميدوارم بتوانم روند خوب خود را در بازي با ساراگوسا ادامه دهيم.

لاس‌پالماس اين هفته در ليگ دسته دو اسپانيا برابر ساراگوسا قرار خواهد گرفت که فصل گذشته در ليگا بازي مي‌کرد.

:: موضوعات مرتبط: لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: masoud shojaei , مسعود شجاعی , لژیونر ایرانی , لاس پالماس , از بودن در لاس پالماس خوشحالم , ,



گالری تصاویر بازی تراکتور - پرسپولیس
نوشته شده در شنبه 9 آذر 1392
بازدید : 961
نویسنده : Admin

http://www.varzesh11.com/images/gallery/tractor-sazi-1-0-persepolis-7360.jpg

با راست کلیک روی تصاویر و انتخاب گزینه ی view image میتوانید تصاویر را در اندازه ی واقعی خود مشاهده کنید.

 


:: موضوعات مرتبط: پرسپولیس , تراکتور , ,
:: برچسب‌ها: گالری , تصاویر , بازی تراکتور , تراختورسازی , پرسپولیس , صحنه ی گل کریم انصاریفرد , ,



پاداش 5 ميليوني به بازيکنان تراکتورسازي
نوشته شده در شنبه 9 آذر 1392
بازدید : 655
نویسنده : Admin
http://www.varzesh11.com/images/gallery/tractor-sazi-players-7356.jpg
 
به دنبال برتري يک بر صفر تراکتورسازي در بازي مقابل پرسپوليس مسئولان اين باشگاه تبريزي براي هر کدام از بازيکنان و مربيان تيم‌شان پاداشي ويژه در نظر گرفتند.

به گزارش تسنيم، براساس اعلام حميد زيني‌زاده، مديرعامل باشگاه تراکتورسازي به هر کدام از بازيکنان و مربيان اين تيم به علت پيروزي مقابل پرسپوليس و صعود به صدر جدول پاداشي 5 ميليون توماني پرداخت شده است.

:: موضوعات مرتبط: تراکتور , ,
:: برچسب‌ها: پاداش 5 میلیونی , بازیکنان تراکتور , برای پیروزی مقابل پرسپولیس , پیروزی تراکتور مقابل پرسپولیس , با گل کریم انصاریفرد , ,



بازدید : 817
نویسنده : Admin


تيم ملي ايران يکي از تيم‌هايي بود که خيلي زود صعودش را به جام جهاني 2014 برزيل قطعي کرد تا تابستان آينده چهارمين حضورش را در بزرگترين رويداد فوتبالي جهان تجربه کند.

سايت rp-online در گزارشي درباره تيم ملي ايران نوشت: تيم ملي ايران با هدايت کارلوس کي‌روش براي چهارمين بار حضور در جام جهاني را تجربه خواهد کرد. البته ايراني‌ها در اين جام يک هدف خاص دارند و آن هم صعود از مرحله گروهي به دور بعد است؛ کاري که در 3 دوره قبلي جام جهاني موفق به انجام آن نشده اند.

 


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: کارلوس کیروش , میخواهیم جایگاه ثابتی , بین بزرگان فوتبال , داشته باشیم , مثل کره , و ژاپن , ,



لیست ۱۰۰ بازیکن برتر فوتبال جهان
نوشته شده در شنبه 9 آذر 1392
بازدید : 752
نویسنده : Admin
 
 
بعد از آنکه نام کریستیانو رونالدو به عنوان برترین بازیکن سال 2013 به انتخاب فور.فور.تو (www.fourfourtwo.com) معرفی شد، لیست 100 بازیکن منتخب سال توسط این مجله بریتانیایی نیز بازتاب یافت که خواندن آن خالی از لطف نیست. صد بازیکن برتر دنیا در سال 2013 به انتخاب کارشناسان فور.فور.تو بدین ترتیب بوده:

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: 100 بازیکن برتر جهان , برترین بازیکنان دنیا در سال 2013 , بهترین های فوتبال اروپا , برترین بازیکنان جهان , ,



بازدید : 726
نویسنده : Admin
 
کریستیانو  رونالدو اولین جایزه فردی اش درسال 2013 را از مجله معتبر وانگلیسی فور.فور تو دریافت کرد.این مجله معتبر بریتانیایی کریستیانو رونالدو را به عنوان برترین فوتبالیست دنیا در سال 2013 برگزیده.

نام این ستاره پرتغالی در صدر لیست 100 نفره بازیکنان دنیای فوتبال و بالاتر از مسی و ریبری قرار گرفته و بعد از 4 فصل توانسته جایگاه مسی را مال خود کند.

گزارش فور.فور.تو اینگونه شروع می شود:«چرا کریستیانو شایستگی این را دارد که امسال شماره یک باشد؟ آیا مسی دوباره آن مسی قبل خواهد شد؟» و در ادامه این مقاله می خوانیم:« با افت سطح مسی به خاطر مصدومیت ها و با درنظر داشتن اینکه حکمرانی بایرن در فوتبال اروپا بیشتر نتیجه تلاش گروهی بازیکنان این تیم است، تا شخص خاص ریبری، انتخاب ما مستقیم ترین انتخاب ممکن بوده.»

درمورد دلایل اصلی انتخاب رونالدو دراین باره می خوانیم:« نباید فراموش کنیم که رونالدو اولین بازیکنی است که توانست در سال 2013 به 50 گل برسد و در یک سال، توانست رکورد جدیدی در لیگ قهرمانان اروپا با زدن 14گل به عنوان برترین گلزن این رقابتها در طول یک سال را به نام خود ثبت کند و فصل جدید را با زدن 25 گل در 18 بازی آغاز کرده که 11 گل بیشتر از مسی است.او تقریبا هر 86 دقیقه یک گل می زند و در طول سال 2013 بیش از هر بازیکن دیگری در 5 لیگ برتر اروپا به گل رسیده.»

بعد ازانتخاب رونالدو به عنوان برترین فوتبالیست سال 2013، یکی از خبرنگاران فور.فور.تو به رونالدو زنگ زده تا این خبر را با او درمیان بگذارد و رونالدو در واکنش به این خبر خوب گفته:« وقتی کسی تو را به عنوان فرد شماره یک برمی گزیند، این ارزشگذاری فوق العاده ای برای کاری است که به صورت روزمره انجامش می دهی.»

دراین شماره این نشریه، سرخیو راموس مدافع رئال گفته که مهار زوجی مثل بیل و رونالدو غیرممکن است. حالا رونالدو در مورد این صحبت راموس گفته:« خیلی خوب است که چنین چیزی را از زبان یک بازیکن بین المللی بشنویم. نمی دانم و نمی توانم نظر بدهم که آیا مهار ما غیرممکن است یا نه.چون من مدافع نیستم ولی آنچه راموس گفته حتما درست است.»

و درنهایت فور.فور.تو در گزارشش این سوال را مطرح کرده:« آیا رونالدو خوب است؟ » وپاسخ داده:« کارهای انجام شده نشان دهنده آن است که او بیشتر بهترین است تا خوب.بدون هیچ تردیدی رونالدو بهترین است.»

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: کریس رونالدو , برترین بازیکن سال 2013 , به انتخاب سایت فورفورتو , 4 , 4 , 2 , ,



تعداد صفحات : 61