هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گتوزو:دايي را با آمار گل‌هايش مي‌شناسم
نوشته شده در پنج شنبه 7 آذر 1392
بازدید : 485
نویسنده : Admin
http://members.abunawaf.com/test/gattuso1.jpg
 
گنارو گتوزو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، درباره حضور ستارگان ميلان در تهران، گفت: ما براي يک بازي دوستانه و خيرخواهانه به ايران آمده‌ايم، با استقبالي که در فرودگاه از مردم ايران ديدم، منتظر يک بازي هيجاني در ورزشگاه آزادي هستيم. واقعاً اين نوع استقبال هواداران از کاروان ميلان جاي تعجب داشت، آنها عالي بودند و خيلي خوب از ما استقبال کردم. ديدن پرچم‌هاي آث‌ميلان و شعارهاي ميلاني در دست هواداران ايراني برايم جالب بود.

بازيکن ميلان درباره شناختش از فوتبال ايران و پرسپوليس گفت: من پرسپوليس را خيلي دقيق نمي‌شناسم ولي مي‌دانم که يکي از پرطرفدارترين تيم‌هاي ايران و آسيا است.

شنيده‌ام پرسپوليس در ايران بيش از 33 ميليون هوادار دارد اما ما هم آث‌ميلان هستيم، تيمي که در دنيا همه او را مي‌شناسند. هواداران ما در ميلان بي‌شمارند بنابراين همين شور و هيجان مي‌تواند به همکاري دو باشگاه کمک کند.

وي در پاسخ به اين سئوال که از ميان بازيکنانن ايراني کدام‌يک را بهتر مي‌شناسيد، گفت: بدون‌شک علي‌دايي را خوب مي‌شناسم، او زماني در اروپا فعال بوده و اين روزها نيز سرمربي پرسپوليس است. مي‌دانم که آقاي گلي جهان در اختيار اوست و او واقعاً بازيکن فوق‌العاده‌اي بود و در گلزني کاملا موفق بود.

گتوزو درباره بازي امروز نيز تاکيد کرد: من دوست دارم در ميان شور و هيجان هواداران ايراني به ميدان بروم و اين تصميم خودم را گرفته‌ام و با همه وجود براي تيم ميلان بازي خواهم کرد اگرچه اين بازي دوستانه است اما دوست دارم هواداران نيز از اين بازي لذت ببرند.

:: برچسب‌ها: 'گنارو گتوزو , گتوسو , دایی را با آمار گل هایش میشناسم , شادی بعد از گل عجیب , گتوسو , پیشکسوت میلان , ,



رهبري‌فرد و قاسم دهنوي آشتي کردند
نوشته شده در پنج شنبه 7 آذر 1392
بازدید : 665
نویسنده : Admin
http://www.varzesh11.com/images/news/ghasem-dehnavi-5431.jpg
 
 پس از پيوستن قاسم دهنوي به پرسپوليس يکي از پيشکسوتاني که به انتقاد از انتقال دهنوي به پرسپوليس پرداخت بهروز رهبري‌فرد بود و بارها در مصاحبه‌اش اعلام کرد که اين بازيکن در حد پرسپوليس نيست و حتي بارها درگيري لفظي شديدي نيز بين اين دو نفر پيش آمد اما قاسم دهنوي امشب در هتل محل اقامت پيشکسوتان پرسپوليس حضور پيدا کرد و با پادرمياني مهدي فنوني‌زاده با بهروز رهبري‌فرد آشتي کرد.

به گزارش فارس، اين دو نفر روي همديگر را بوسيدند و دقايقي با يکديگر به گفت‌وگو پرداختند. همين موضوع باعث شد تا ساير پيشکسوتان به تشويق رهبري‌فرد و دهنوي بپردازند.

:: موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
:: برچسب‌ها: قاسم دهنوی , آشتی کنان دهنوی , بهروز رهبری فرد , پرسپولیس , پیشکسوت پرسپولیس , ,



ماسارو: از سفر به ايران خوشحالم
نوشته شده در پنج شنبه 7 آذر 1392
بازدید : 563
نویسنده : Admin

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/eb/Daniele_Massaro.JPG

دانيل ماسارو پس از حضور در ايران گفت: هميشه از بچگي ايران، روم، مصر و يونان چهار کشور دنيا را کنار يکديگر قرار مي‌دادم و خوشحالم که به يکي از اين کشورها سفر کردم.

وي افزود: شور فوتبالي مردم ايران را از نزديک ديدم و اميدوارم فردا بازي خوبي شود. اين مسابقه براي هواداران هيجان بسيار زيادي دارد.

ماسارو در مورد اينکه آيا اگر به عقب برمي‌گشت باز هم ميلان را براي بازي انتخاب مي‌‌کرد،‌ عنوان کرد: فوتبال را به خاطر ميلان شروع کردم و هميشه عاشق اين تيم هستم.


:: برچسب‌ها: دانیل ماسارو , ماسارو , از حضور در ایران خوشحالم , بازی پرسپولیس میلان , ماسارو پیشکسوت ایتالیائی , ,



پيشنهاد الخريطيات جدي است
نوشته شده در چهار شنبه 6 آذر 1392
بازدید : 663
نویسنده : Admin

http://www.persianfootball.com/live/images/stories/news/main_photos_for_new_site/andranik-fulham.jpg

 

آندرانيک تيموريان که يکي از معترضان به مشکلات مالي باشگاه استقلال است هنوز موفق به دريافت مطالبات خود نشده است.

به گزارش ايپنا، در حالي که سرژيک تيموريان هفته گذشته اعلام کرده بود استقلال فقط يک هفته ديگر وقت دارد، مسئولان باشگاه خواسته اند آنها يک هفته ديگر صبر کنند تا بلکه وزارت ورزش مطالبات استقلال را پرداخت کند.

تيموريان که گفته مي شود پيشنهاد جدي از باشگاه الخريطيات دارد آخرين اولتيماتوم را به استقلال داده که در صورت پرداخت نشدن مبلغ قراردادش، قرارداد خود را فسخ مي کند.

:: برچسب‌ها: آندو , آندرانیک تیموریان , جدایی آندو از استقلال , پیشنهاد الخریطالت به تیموریان , مشکلات مالی استقلال , پرداخت نشدن مطالبات , استقلال تهران , تیم ملی , ,



قوچان‌نژاد در جمع ستارگان جام‌جهانی برزیل
نوشته شده در چهار شنبه 6 آذر 1392
بازدید : 757
نویسنده : Admin

سایت "بلیچر ریپورت" از رضا قوچان‌نژاد به عنوان یکی از 32 بازیکن برتر جام‌جهانی 2014 یاد کرد.
جام‌جهانی فوتبال از دوازدهم ژوئن 2014 در برزیل آغاز خواهد شد. سایت "بلیچر ریپورت" در گزارشی به 32 ستاره جام‌جهانی 2014 برزیل اشاره کرد که می‌توانند با درخشش خود در برزیل تیم‌هایشان را به موفقیت برسانند.

این سایت از رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی استاندارد لیژ به عنوان بهترین بازیکن ایران‌ یاد کرد و درباره این بازیکن نوشت: "رضا قوچان‌نژاد 26 ساله که در حال حاضر برای تیم بلژیکی استاندارد لیژ بازی می‌کند، بهترین بازیکن ایران در دور انتخابی جام‌جهانی 2014 برزیل بود. او در تیم ملی ایران توانست بارگلزنی را به خوبی به دوش بکشد. هر چند در تیم باشگاهی‌اش چندان وضعیت خوبی ندارد و در این فصل تنها دو گل برای تیم بلژیکی به ثمر رسانده است. ویژگی بارز رضا قوچان‌نژاد سرعت بالای اوست و این که می‌تواند با هر دو پای خود در محوطه جریمه شوتزنی کند. قوچان‌نژاد در انتخابی جام‌جهانی 2014 برزیل بهترین بازیکن ایران بود. او در سه بازی آخر ایران عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد تا ایران را به عنوان صدرنشین به جام‌جهانی 2014 برزیل برساند. قوچان‌نژاد با زدن پنج گل بهترین گلزن ایران در انتخابی جام جهانی 2014 برزیل بود.

31 بازیکن دیگر تیم‌های صعود کرده به جام‌جهانی 2014 برزیل که سایت "بلیچر ریپورت" از آنها به عنوان ستاره‌های تیم‌هایشان یاد کرد، به این شرح است:

مجید بوغرا (الجزایر)، ساموئل اتوئو (کامرون)، کوین‌پرینس بوآتنگ (غنا)، دیدیه دروگبا (ساحل‌عاج)، جان‌اوبی میکل (نیجریه)، میل یدیناک (استرالیا)، شین‌جی کاگاوا (ژاپن)، هئونگ مین سون (کره جنوبی)، ونسان کمپانی (بلژیک)، ادین ژکو (بوسنی)، لوکا مودریچ (کرواسی)، استیون جرارد (انگلیس)، فرانک ریبری (فرانسه)، مسوت اوزیل (آلمان)، کونستانتینس میتروغلو (یونان)، آندره‌آ پیرلو (ایتالیا)، روبین فان‌پرسی (هلند)، کریستیانو رونالدو (پرتغال)، آلکساندر کرژاکف (روسیه)، آندرس اینیستا (اسپانیا)، ژردان شاکری (سوئیس)، برایان روئیز (کاستاریکا)، ویلسون پالاسیوس (هندوراس)، اوریب پرالتا (مکزیک)، میشل برادلی (آمریکا)، لیونل مسی (آرژانتین)، نیمار (برزیل)، آرتورو ویدال (شیلی)، رادامل فالکائو (کلمبیا)، جفرسون مونترو (اکوادور) و لوئیس سوآرس (اروگوئه).


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: Reza Ghoochannejhad , رضا قوچان نژاد , بلاچر ریپورت , قوچان نژاد یکی از برترین های جام جهانی , ,



پيشنهادهاي اماراتي براي احمدزاده
نوشته شده در چهار شنبه 6 آذر 1392
بازدید : 527
نویسنده : Admin
http://uploadpa.com/beta/12/ks2rpmwuv6oh64x8qnf9.jpg
 
محمد احمدزاده که در رقابت هاي فوتبال ساحلي بين قاره اي موفق شد عنوان بهترين بازيکن را به خود اختصاص دهد با دو پيشنهاد خوب از دو تيم النصر و الاهلي امارات مواجه شده است.

به گزارش ايپنا، او هفته آينده براي مذاکره با اماراتي ها راهي اين کشور خواهد شد.


:: برچسب‌ها: محمد احمد زاده , فوتبال ساحلی , بهترین بازیکن تیم ملی ساحلی , جام بین قاره ای , پیشنهاد از امارات برای احمد زاده , النصر امارات , الاهلی امارات , ,



خطر از بیخ گوش شیاطین سرخ گذشت
نوشته شده در چهار شنبه 6 آذر 1392
بازدید : 497
نویسنده : Admin
 
 
هواپیمای حامل تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس که برای دیدار با بایرلورکوزن عازم آلمان بود، چند ثانیه پیش از فرود در فرودگاه کلن مجبور شد دوباره اوج بگیرد.
به گزارش رویترز، خلبان هواپیمای ایرباس 321 با گنجایش 185 مسافر متعلق به شرکت مونارک که حامل تمامی اعضای تیم منچستریونایتد بود، سه شنبه شب ثانیه هایی قبل از فرود مطلع شد که هواپیمای دیگری بر روی باند فرودگاه فرود آمده است به همین دلیل بلافاصله اوج گرفت و بعد از 10 دقیقه دوباره نشست.

این هواپیما در حالی مجبور شد دوباره اوج بگیرد که با باند فروگاه فقط 400 متر فاصله داشت.

باشگاه منچستریونایتد هنوز در این باره توضیحی نداده است.

این تیم چهارشنبه شب در دور پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرلورکوزن می رود در صورت پیروزی، از گروه A به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهد کرد.

:: برچسب‌ها: خطر از بیخ گوش شیاطین سرخ گذشت , هواپیمای , منچستر یونایتد , عازم آلمان , فرودگاه کلن , ,



ابراهيم‌زاده: در حق فوتبال ايران اجحاف شد
نوشته شده در چهار شنبه 6 آذر 1392
بازدید : 451
نویسنده : Admin
http://topchipour.com/wp-content/uploads/2013/03/143.jpg
 
منصور ابراهيم زاده درباره بازي شرايط تيمش اظهار داشت: تيم شرايط خوبي دارد. تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته ايم و مي خواهيم بر خلاف نيم فصل اول در ادامه ليگ عملکرد قابل قبولي داشته باشيم. فصل را بايد به خوبي به پايان برسانيم و و راه آهن را به جايگاه متناسبي برسانيم.

وي درباره بازي با مس کرمان در هفته شانزدهم ليگ برتر تاکيد کرد: تيم مس در نيم فصل دوم قابل مقايسه با نيم فصل اول نيست زيرا بازيکنان اين تيم جهش قابل قبولي داشته اند و در شرايط خوبي بسر مي برند. به عنوان مثال ادينهو در اوج امادگي بسر مي برد و آبشک، تآميني و کيانوش رحمتي نيز که به تازگي به اين تيم پيوسته اند، از بازيکنان با کيفيت ايران هستند. مس به طور کلي از نظر تيمي خوب شده است.

سرمربي راه آهن درباره جذب دو بازيکن خارجي جديد گفت: ديويد ويکروم کيفيت قابل قبولي دارد و در سطح بالايي فوتبال بازي مي کند. او پاسخگوي احتياجات ما خواهد بود. همچنين در حال مذاکره با يک بازيکن اوکرايني هستيم که يک بازيساز خوب است و اميدوارم به زودي جذب باشگاه شود.

ابراهيم زاده درباره انتخابات اخير برترينهاي آسيا افزود: بي شک در حق ايران اجحاف شده است و اين مساله بر کسي پوشيده نيست. اين مسائل نشات گرفته از مناسبات اجتماعي وسياسي است. همه مي دانند فوتسال ايران در آسيا برتر است و تمام اين قضايا از خوردن حق ايران خبر مي دهد.

:: برچسب‌ها: منصور ابراهیم زاده , اجحاف , در حق فوتبال ایران اجحاف شد , سرمربی راه آهن , سورینت , ,



افشاگري يک برنامه اسپانيايي درباره توپ طلا
نوشته شده در چهار شنبه 6 آذر 1392
بازدید : 621
نویسنده : Admin

http://www4.pictures.zimbio.com/gi/Adidas+Golden+Ball+Trophy+2010+FIFA+World+IuujOAlwg2ml.jpg

دو ماه بيشتر به انتخاب بهترين بازيکن جهان در سال 2013 باقي نمانده است و پيش بيني درباره گزينه نهايي فيفا بسيار زياد است.

کريستيانو رونالدو، ليونل مسي و فرانک ريبري سه گزينه‌اي هستند که بيشترين شانس را براي کسب اين جايزه دارند البته آسيب ديدگي طولاني مدت ستاره آرژانتيني بارسلونا باعث شده است تا شانس او کمتر از دو گزينه ديگر شود. کريستيانو رونالدو که اين روزها در بهترين دوران خود به سر مي‌برد و يکي از آماده‌ترين بازيکنان حال حاضر فوتبال جهان است. فرانک ريبري هم که فصل قبل نمايش خيرکننده‌اي با بايرن داشت و سه گانه فوتبال آلمان و اروپا را با اين تيم به دست آورد.

برنامه ورزشي پونتو پلوتا اسپانيا در خبري اختصاصي اعلام کرد که فيفا جلسه عکس گرفتن با توپ طلا را با فرانک ريبري هافبک آلماني به تاخير انداخت. قرار بود که اين هفته مراسم عکس گرفتن ريبري با توپ طلا به صورت مخفيانه برگزار شود که اين مراسم به تاخير افتاد.

اين برنامه ورزشي ادامه داد که لغو مراسم عکس گرفتن ريبري با توپ طلا خشم اين بازيکن فرانسوي و باشگاه بايرن مونيخ را برانگيخته است چرا که آنها معتقدند فيفا با اين اقدام خود مي‌خواهد توپ طلا را به کريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئال مادريد بدهد.

بعد از آنکه فيفا زمان راي‌گيري براي انتخاب بهترين بازيکن جهان در سال 2013 را دو هفته به تاخير انداخت گمانه‌زني‌هاي زيادي به وجود آمد. بسياري معتقدند که فدراسيون بين المللي فوتبال فيفا با اين اقدام خود مي‌خواهد اين جايزه را به کريستيانو رونالدو بدهد اين درحالي است که خود ريبري چنين نظري ندارد.

ريبري در گفت و گويي که دو روز پيش با روزنامه لوموند فرانسه داشت تاکيد کرد که شايسته کسب توپ طلاي فوتبال جهان در سال 2013 است و اطمينان دارد که اين جايزه را به دست مي‌آورد. او گفت رونالدو تنها چند هفته‌اي است که خوب بازي مي‌کند. اين درحالي است که او با بايرن فصل رويايي را پشت سرگذاشت و سه گانه فوتبال آلمان و اروپا را به دست آورد.


:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: افشاگری , برنامه ی اسپانیایی , توپ طلا , کریس روتالدولیونل مسی , فرانک ریبری , فیفا , ,



اولتيماتوم يک ماهه‌ي فيفا به تراکتورسازي
نوشته شده در چهار شنبه 6 آذر 1392
بازدید : 616
نویسنده : Admin
http://media.jamnews.ir/Science/2931jamnews_ir01.jpg
 
عقيل اعتمادي، بازيکن سابق تيم تراکتورسازي تبريز از شکايت خود و سه بازيکن خارجي سابق اين تيم از تراکتورسازان به دليل عدم پرداخت باقي مانده مبلغ قراردادشان به فيفا خبرداد.

به گزارش ايسنا ، آنسلمو، ژائو ويلا و فلاويو لوپز سه بازيکني هستند که به همراه عقيل اعتمادي به فيفا شکايت کرده‌اند و به گفته اعتمادي باشگاه تراکتورسازي يک ماه فرصت دارد تا طلب آنها را پرداخت کند.

اعتمادي اظهار داشت که در صورت عدم پرداخت باقي مانده طلبشان، اين باشگاه با مشکلاتي مواجه مي‌شود ولي به دليل هواداران اين تيم دوست ندارد اين اتفاق رخ بدهد.

:: موضوعات مرتبط: تراکتور , ,
:: برچسب‌ها: اولتیماتوم فیفا , فرصت یک ماهه ی فیفا به تراکتورسازی , عقیل اعتمادی , شکایت اعتمادی به فیفا , ,



تعداد صفحات : 61