هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شکست نايمخن در حضور 90دقيقه‌اي جهانبخش
نوشته شده در یک شنبه 3 آذر 1392
بازدید : 649
نویسنده : Admin
http://www.hamburg-web.de/fotos/original/11421-aufwaermprogramm-hsv-nec-nijmegen.jpg
 
در يک ديدار از هفته چهاردهم ليگ فوتبال هلند تيم فوتبال نايمخن که عليرضا جهانبخش ملي‌پوش کشورمان را در اختيار دارد ميهمان کامبور بود که اين مسابقه با نتيجه 2 بر يک به سود ميزبان به پايان رسيد.

هر دو تيم در انتهاي جدول و رده‌هاي 18 و 20 قرار داشتند.

جهانبخش در اين ديدار 90 دقيقه کامل براي تيمش به ميدان رفت اما نتوانست مانع شکست تيمش شود تا اين تيم تنها با 6 امتياز در قعر جدول رده بندي ليگ هلند باقي بماند.
 

:: موضوعات مرتبط: لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: علیرضا جهانبخش , ان ای سی نایمخن , شکست نایمخن در حضور 90 دقیقه ای جهانبخش , ,



بازدید : 624
نویسنده : Admin
دانیال داوری - گفتگوی سایت اینتراخت برانشویگ با دانیال داوری
دنیل داوری روز سه شنبه به همراه تیم ملی فوتبال ایران موفق شد راهی جام ملت‌های آسیا 2015 شود.

حضور داوری در این دیدار همراه با بمب گذاری مقابل سفارت ایران در بیروت بود. اکنون داوری با سایت اینتراخت برانشوایگ گفت‌وگویی انجام داده و در مورد حضور در ترکیب تیم ملی ایران، رخدادهای بیروت و دیدار بعدی تیمش مقابل فرایبورگ صحبت‌هایی انجام داده است.
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: لژیونرها , ,



بازدید : 591
نویسنده : Admin
اشکان دژاگه - اشکان دژاگه در کنار اینیستا، رونالدو، مسی و ریبری
با صعود اروگوئه به جام‌جهانی 2014، جمع تیم‌های حاضر در بیستمین دوره جام‌جهانی تکمیل شد. ستاره‌های زیادی در جام‌جهانی 2014 برزیل حضور خواهند داشت که دیدن بازی‌های آنان بسیار لذت‌بخش خواهد بود.
 
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: اشکان دژآگه , دژاگه در کنار اینیستا، رونالدو، مسی و ریبری , سایت انگلیسی زبان , 32بازیکن برتر جام جهانی , ,



بازدید : 672
نویسنده : Admin
جواد نکونام - سایت آلمانی: تیم ملی ایران همچنان وابسته به نکونام
 
پس از مشخص شدن 32 تیم راه‌ یافته به جام‌جهانی 2014 برزیل، روزنامه‌ها و سایت‌های معتبر به بررسی تیم‌های راه‌یافته به این رویداد پرداخته‌اند. سایت آلمانی sportal در گزارشی به بررسی تیم ملی ایران پرداخت و نوشت: "شاید 10 سال پیش کارلوس کی‌روش فکرش را نمی‌کرد او که سال‌ها به عنوان دستیار سر آلکس فرگوسن کار می‌کرد و هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت و پرتغال را به جام جهانی رساند، در سال 2014 هدایت ایران را در جام‌جهانی 2014 برزیل بر عهده داشته باشد.

این مربی پرتغالی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ایران را در روز پایانی به موفقیت رساند و همانند سال 2010 که با پرتغال به جام‌جهانی صعود کرد، این بار هم با تکیه به دفاع قدرتمند راهی جام‌جهانی 2014 برزیل شد. دریافت تنها دو گل در هشت بازی تعیین کننده دور گروهی این گفته را اثبات می‌کند. ایران البته دو شکست برابر لبنان و ازبکستان را در کارنامه دید. این تیم هنوز هم به کاپیتان کهنه‌کار خود جواد نکونام وابسته است که پس از دوره‌ای حضور در اوساسونا دوباره در تهران برای استقلال توپ می‌زند. تنها دو بازیکن ایران در لیگ‌های بزرگ اروپایی بازی می‌کنند: دانیل داوری، دروازه‌بان اینتراخت براونشوایگ و اشکان دژاگه، بازیکن سابق ولفسبورگ که اکنون برای فولام به میدان می‌رود."
 
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: سایت آلمانی اسپورتال , sportal , ایران هنوز وابسته به نکونام , بازیکن اسبق اوساسونا , کارلوس کی‌روش , دستیار الکس فرگوسن , مربی سابق رئال مادرید , تیم ملی پرتغال , دانیال داوری , اشکان دژآگه , رضا قوچان نژاد , ,



بازدید : 652
نویسنده : Admin
 
 
هفته‌نامه کيکر در گزارشي از پيکارهاي هفته سيزدهم بوندس‌ليگاي آلمان که از جمعه (فردا) آغاز مي‌شود و تا يکشنبه شب ادامه خواهد يافت، در مورد بازي عصر شنبه برانشوايگي‌ها در خانه برابر فرايبورگ نام دروازه‌بان ملي‌پوش ايراني را در ترکيب قرار داده است.

به نقل از فارس،گزارشگر اين نشريه معتقد است با وجود حضور ماريان پتکوويچ در تمرينات و پايان دوره نقاهت وي، تورستن ليبرکنخت، سرمربي تيم همچنان به گلر ايراني اعتماد خواهد کرد.

به اين ترتيب پس از بازي جمعه گذشته مقابل تايلند و سه‌شنبه در بيروت مقابل لبنان (هردو براي ايران) وي در مدت 9 روز سومين بازي خويش را انجام مي‌دهد.

کيکر ترکيب اينتراخت را براي اين بازي اينگونه اعلام کرده است:

دروازه‌بان: داوري

خط دفاع: الابداوي، بيکاچيچ، دوگان، پرتل

خط مياني: کاليگوري، ورانچيچ، تويرکائوف،

خط حمله: بل‌عربي، بولاند، کومبلا
 

:: موضوعات مرتبط: لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: هفته نامه ی کیکر , دانیال داوری , نام داوری در بین یازده بازیکن , برانشوایگ , آینتراخت برانشوایگ , دانیال داوری , daniel davari , ,



هاشميان: مي‌خواهم در بوندس‌ليگا مربيگري کنم
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 578
نویسنده : Admin

http://www.persianfootball.com/news/wp-content/uploads/2010/06/hashemian-steaching5-567x300.jpg

هاشميان درباره هدفش از مربیگری  مي‌گويد: هدفم اين است که يک مربي فوتبال باشم و البته روي نيمکت تيمي در بوندس‌ليگا بنشينم. مي‌خواهم به مسيرم ادامه دهم. آموزش در آلمان بسيار خوب است. من هر روز موارد جديدي مي‌آموزم. ساعت‌ها به تماشاي بازي‌هاي فوتبال مي‌نشينم و DVD هاي مختلف را در اين حوزه تماشا مي‌کنم تا بيشتر ياد بگيرم.

بازيکني که در جام جهاني 2006 آلمان بازي کرده از اين که تيمش به جاي رويارويي با 90 هزار تماشاگر هر هفته حدود 200 تماشاگر دارد هم مي‌گويد: اين موضوع کاملا محسوس است، اما مهم نيست.

وحيد به هامبورگ به‌عنوان خانه دوم خود نگاه مي‌کند. او و همسرش از زندگي کردن در هامبورگ احساس راحتي مي‌کنند. هاشميان دوران پاياني بازي خود را در ايران سپري کرد و پس از به‌دنيا آمدن دخترش به هامبورگ بازگشت.


:: موضوعات مرتبط: لژیونرها , اروپا , ,
:: برچسب‌ها: وحید هاشمیان , مربیگری در بوندس لیگا , هامبورگ , vahid hashemian , ,



قوچان‌نژاد: بهترين آمار گلزني دنيا را دارم
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 684
نویسنده : Admin

رضا قوچان‌‌نژاد پس از پيروزي 4 بر يک تيم ملي مقابل لبنان عنوان کرد: در حال حاضر با هم هماهنگ شده‌ايم و درک متقابلي از هم داريم. امروز هم کل تيم خوب بود.

به گزارش تسنيم، وي در پاسخ به اين سوال که چرا همانند تيم ملي در تيم باشگاهي‌اش يعني استانداردليژ عملکرد خوبي ندارد، گفت: در تيم باشگاهي‌ام مشکلاتي دارم که نمي‌خواهم رسانه‌اي شود. سرمربي تيم با من مشکل دارد و اگر شرايط تغيير نکند در نيم فصل دوم تيمم را تغيير مي‌دهم.

قوچان‌نژاد در خصوص آمار گلزني‌اش در تيم ملي (8 گل در 10 بازي) عنوان کرد: فکر مي‌کنم بهترين آمار گلزني در دنيا را دارم اما در تيم باشگاهي‌ام در پستي از من استفاده مي‌شود که آن را دوست ندارم.

وي در خصوص دو ديدار اخير تيم ملي مقابل تايلند و لبنان تصريح کرد: اين ديدارها تجربه خوب و سختي بود و بايد به برگزاري چنين ديدارهايي عادت کنيم.


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: reza ghochan nejhad , standard , رضا قوچان نژآد , بهترین آمار گلزنی دنیا را دارم , هشت گل در ده بازی , eight goal in ten match , ,



بازدید : 741
نویسنده : Admin

تیم‌های آمریکایی طبق سنت خود چندین بازیکن را از تیم‌های دانشگاهی و کالج‌های مختلف گلچین می‌کنند. در بین این بازیکنان گلچین شده، بازیکنانی پیدا می‌شوند که توانایی‌های بسیار زیادی دارند و همه را به وجد می‌آورند. مهرداد بیت‌آشور یکی از 5 بازیکن گلچین شده در لیگ آمریکا در این فصل بود که در بین بهترین‌ها قرار گرفته است.


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: مهرداد بیت آشور , یکی از 5 بازیکن برتر لیگ آمریکا , هجومی ترین مدافع , تیم ملی ایران , لژیونرها , لیگ آمریکا , ام ال اس , MLS , mehrdad beitashour , ,



تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد